Thursday, August 26, 2010

nak raya dah ?

diam tak diam.
puase da kite..
first time aku puase dikejaohan,
n da dua tahun aku puasa diluar rumah,
taon lps keje pnye psl,
mghalang aku buke ng mak aku,
n diz year aku belajar pula..
dugaan yg HEBAT laa :(
tp aku tabah,
aku taw mak abah phm keadaan aku..
aku syg korg ketat la weyh !
rndu masakan mak bila buke,
rndu na mkn ng mak..
nak g bazaar ng angah..
na melawak ng abah..
semua laa aku rindu..
='(

aku balik kulai kali ni dgn lesen L di tgn,
haha
bangga laa weyh..
selama bertahun-tahun aku menjadi 'minah rempit'
akhirnya halal daa ..
nak ckp aku slow laa ni amek lesen lmbt sgt ??
lantak p laa,
aku ta pkai dwet mak bpk pon dowh !
ap korg kesah ??
ad aku jentik bntot korg ??
aku cme taw aku na mak abah aku bgge ng ank dorg..
hehe

hidop aku bhgia dgn kehadiran si dia yg kuat mencebik..
HMMM~!
comel daa..
haha
ayat bru die 'miaw miaw'
tah kucen mne rasuk pon tataw laa beb,
pening pale pk taw ta..
adeyh ~!
tp cemane pon aku trime die seadenye..

tggl di rumah sewe pd sem ni,
bwat aku terpk org ni ad mcm2 jnis perangai,
heshhh~
tp takpelaaa,sekurg2nye dot tmbh kwn..
btol ta ?
kpd za8,sc,hannie,adek & akak,fiza,atyn & echa yg kdg2 je ade,
tanx guys,
u cheer up my days !
THUMBS UP !

No comments: