Sunday, April 10, 2011

dimanakah dirimu ?

aku kangan sama kamu ,
apa kamu udah nggak sayang aku ?

maafkanlah aku lari dr kenyataan,
bkn kerna aku tak punyai rasa sayang,
maafkanlah aku mencoba tuk berlari ,
kerna suatu nant engkau pasti kan mengerti .

kamu pacar terbaik ku,
walau hanya sekejap dihati .

mengapa hanya sekejap saja,
ku merasakan indahnya dgn dirimu,
mengapa hanya untaian kata,
ku rasa tiasa sempurna,
cerita cinta kita .

disini aku akui bahawa aku sangat mencintai dirimu ,
tp jika berdekatan dgn mu hanya menusuk jiwaku dgn sembilu,
aku rela manjauhkan diri darimu,
bukan kerna ku tak sayang ,
tp sayang itu menyakitkan.
sesungguhnya hadir kamu dlm hidup ku,
mengajar ku erti hidup yg lebih banyak maksodnya.

hanya jika kau terbace entry ni ,
aku tujukan khas utk mu wahai kekasih hati,
yg aku tak pasti sama ad aku pernah berada dihatimu atau tak.
aku hanya mampu tersenyum dlm tangisan ,
hidup perlu diteruskn wlu kau lari dr hdp ku.
aku sakit , dan aku tau kau juga sakit.
tp sakit kau bkn kerna aku ,
aku pasrah dan aku redha .
kau pelita yg menerangi hidupku selama ni.
terima kasih wahai si pengarang jantong .
izinkan ku pergi .

No comments: