Friday, July 2, 2010

derita merindu

awak,saya rindu na pegang pp awk,rindu sgt taw..klu sy dpt pluang jmpe awk,sy na cubit pp awk bole?

awak manja ke saya lg manja ?


lpas tu kn sy na tgk awk cebik kt sy lg..bole? awk mara saya,awk tacing  dgn sy mst awk cebik kn?comel daa taw,geram sy tgk,mara mara pon sy na tegelak ble tgk awk mencebik..hehe

comel daa,jgn mara jgn sedih taw?


last but not least,saya rindu dgn gurau senda awk,gelak tawa awk..sy rindu mase kte bersama tnpe mslh dan gangguan anasir2 luar..awak? mungkinkah saya dapat memiliki awk? mungkinkah kita mampu bahagia bersama? sampai bila saya harus menumpang kasih ? awk,awk harus tau yg hati sy milik awk..sy bersedia dlm apa jua keadaan yang berlaku..
bebelan yusmieza.

2 comments:

Nur Laili Binti Iswan said...

hei,
waszup,
nape ko sedeyh jer ??
aduh...post touching sajew...
ape masalah ??

yusz_ito said...

alahai,
sedih nye la aty nie..
haha
tuhan sje yg taw..