Saturday, July 3, 2010

saya sakit tangan.

hari ini saya keluar,
tp sebelum saya keluar saya mahu cerita,
perjalanan hidup saya .

saya bangun pada pukul 1 tga hari,
di mana matahari sembunyi dan membiarkan cuaca redup menyinari hari ini,
saya bangun dengan hati sayu dan terus capai hp,
type 'monink syg' :)
see betapa saya romantik kan ?
haha~!
kemudian saya terus membangunkan mate yg bgkak dan menghdpkn mukabuku saya,
sy rindu die :(
saya sedar sy jahat sejak beberapa hari ini,
saya da mcm askar jiponn da taw,
die umpama askar melayu yg sy attack ta behenti..
nseb die bersaba dgn saya,
kemudian sy lalui hari sy dgn on9 dan sy tlah membuat kptsn .
kptsn pling hebat !
saya pegi pulang broband dlu dan berjumpa kakak kesygn sy..

slpas itu sy mkn dan mkn di kfc,
sy na MUNTAH !
welk !
;p
pembawaan budak nie kot,
haha

selepas itu mas mngajak bermain bowling,
saya pon ekot sbb taida rncgan pd hari ni,
baya dan baya sy pon play..
alangkah bajingan nye balingan sy semua msok longkang !
MAJIBI !
saya frust sehingga mahu maen gelongsor sje di laluan bola,
eshhh sial btol !
haha
tp saya happy wlupon dlm hati sy ingt dia ~
i mish u darl ~

No comments: